Ново проучване показва, че нежната половинка носи голяма част от отговорността за обличането на господата.
Мъжът разчита на съпругата или на приятелката си да му купи повече от половината от дрехите.
Така докато той отделя време и пари, за да избере около 30 на сто от дрехите в гардероба си, жената влага много повече усилия, взимайки около 51 на сто.
Останалите са купени като подарък от приятелите или семейството, сочи изследване сред 1984 души на възраст между 18 и 50 години.
Жените прекарват средно по два часа на месец, 24 часа на година и 40 дни в живота си да пазаруват дрехи за съпрузите или приятелите си.
За сравнение мъжете отделят много по-малко време за пазаруване на дрехи от жените - 50 минути на месец или едва 16,6 дни в живота.
В същото време обаче
мъжете е два пъти по-вероятно да похарчат повече пари за една дреха от жените.
Над 60 на сто от представителите на силния пол признават, че с удоволствие биха похарчили над 200 лири стерлинги за чифт дънки, а само 29 на сто от жените отговарят същото.
Изследването показва още, че 68 на сто от мъжете признават, че носят това, което жените им искат, само за да са доволни нежните им половинки.
Изследването на модната марка "Джо Браунс" (Joe Browns), показва още, че 71% от мъжете предпочитат да пазаруват онлайн, вместо да се разхождат по оживена улица с партньорката си в събота следобед, особено ако става дума за марвшрут, включващ дълъг списък от магазини.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!