58% от потребителите на мобилни телефони не знаят модела и името на производителя му, показва ново маркетингово проучване, осъществено от британската компания Ipsos MORI.
Според нея незнанието може да се окаже проблем за мобилните оператори и производители, които се опитват да увеличат популярността на нови услуги за данни като MMS, видеоразговори и мобилен достъп до интернет, информира MobileBulgaria.com.
При поръчване на съдържание потребителят обикновено трябва да посочи марката и модела на своя мобилен телефон, за да го получи коректно форматирано.
Ако той не е сигурен в тази информация, това ограничава значително възможностите за приходи на доставчиците на съдържание.
Оказва се, че мъжете и младежите (между 15 и 34 години) знаят необходимите детайли за телефоните си. Това са и групите, които употребяват повече услуги за данни.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!