Л юбопитно проучване на медицинския колеж "Джон Хопкинс" показва, че любителите на Budweiser попадат по-често в болница в сравнение с феновете на други марки бира.
Анкетирани са били 105 пациенти от клиника в Балтимор. Budweiser се оказала предпочитаната марка бира за мнозинството от тях. 15% от анкетираните се озовали в болница, след като изпили от една до три бири.
Budweiser е с най-голям дял на американския бирен пазар - 9,1%. Според вещите в бранша това се дължи най-вече на бирения "патриотизъм" на американците. Делът на европейските марки е значително по-малък.
В челната четворка са все бири Made in USA. С най-голям дял след Bud е Steel Reserve Malt Liquor (8,2% алкохол). Феновете й са и втори по хоспитализация след почерпка - 14.7%. Трето-четвърто място делят брандовете Colt 45 и Bud Ice.
По данни на здравните власти в САЩ от 2012 г., 17% от американците са алкохолици. Това означава, че 38 млн. души системно злоупотребяват с алкохол, в резултат на което се озовават в болница. /БГНЕС /
Феновете на Budweiser най-често попадат в болница
Любопитно проучване на медицинския колеж "Джон Хопкинс" показва, че любителите на Budweiser попадат по-често в болница в сравнение с феновете на други марки бира.
20 август 2013, 07:21
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!