Още по темата

NOVA е предпочитаната телевизия на българските потребители за 2018 г. според класацията "Любимите марки", като след нея се нареждат bTV и 24 Kitchen. За втора поредна година медията печели признанието на публиката и получава отличието в категория "Телевизия", нареждайки се сред любимите брандове на България.

С разнообразната си програма, качествените новини и публицистика NOVA затвърждава ключовата си роля на българския телевизионен пазар, а оригиналното българско съдържание и премиерните филми и сериали, които телевизията предлага, допринасят за големия зрителски интерес. NOVA е пионер в реализацията и налагането на редица международни телевизионни формати у нас и е лидер сред активното население в България на възраст 18-49 години от пролетта на 2015 година насам според данните на независимата международна пийпълметрична агенция "Нилсен Адмосфер България".

В десетото юбилейно издание на класацията тази година участваха над 42 000 потребители, а за финалисти в Топ 3 се бориха 350 марки в общо 35 категории.

АБВ Поща, платформа на Нетинфо, част от портфолиото на Нова Броудкатсинг Груп, също спечели награда в категория "Уеб медии и сайтове". С над 2,5 милиона потребители, вече 19 години ABV Поща изпълнява мисията да свързва хората по целия свят. Възможностите на платформата са съобразени с последните тенденции в потребителските навици и предпочитания, а мобилното приложение осигурява достъп навсякъде през целия ден.

"Тези отличия отразяват емоционалното отношение на потребителите към NOVA и АБВ Поща и са резултат на дългосрочната стратегия на компанията да инвестира в модерни български продукции, сериали и филми, в качествени новини и първокласно българско съдържание на всички платформи, както и в разрастването на дигиталното портфолио на групата. Компанията е средище на едни от най-талантливите български творци, медийни и дигитални експерти, които допринасят за създаването и развитието на нови стойностни проекти“, коментира Петя Терзиева, директор "Маркетинг и комуникации" на Нова Броудкастинг Груп.

"Любимите марки" представя потребителското мнение за брандинга, а номинациите са основани изцяло на потребителските предпочитания. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли.