2

М ного са хвалбите, които появилата се през 2000 г. W203 може да понесе. Проблемът е, че този автомобил носи и много критики, нещо, което далеч не сме свикнали да свързваме с марката Mercedes-Benz.

Една от слабостите е антикорозионната защита на каросерията. Внесените от Германия и Австрия автомобили трябва да се проверят внимателно за наченки на ръжда под калниците и праговете, но също много важно е да погледнете и под мокета на багажника.

Под предния капак Mercedes-Benz не изневерява на традициите, многообразието е заплашително. Заплашително, защото при избор може да се хванете за главата и трябва доста да попрочетете, за да изберете най-оптималния мотор за себе си. През седемте си години жизнен цикъл C-Class W203 се предлага с невероятните 15 модификации - огромна гама от мощни и икономични мотори за всякакви вкусове. Тук обозначенията и цифрите са прекалено много, за да ги изреждаме всичките. Любопитен факт е, че за пръв път AMG твори върху Common rail, какъвто е и конкретният автомобил, който представя Филип – С 30 CDI AMG (231 к.с.). Вероятно най-търсеното икономично решение е 2,2-литровият дизел със 122, 143 и 150 к.с., докато първият такъв мотор от 2000 г. със 115 к.с. е прекалено слабичък.

BMW M5 (E60): M като Мюнхен, 5 като 507 к.с.

Honda Accord: Седмото чудо на света

Роудстър-гъзарийка под формата на Mercedes SLK

Дизелите обаче си имат и ахилесова пета, която е помпата.Трябва да имате и едно наум при сваляне на подгряващите свещи, които имат склонност да се чупят.

Бензиновите двигатели, освен че всички „носят” на газ, трябва да имате едно наум с дебитомера. Обикновено трябва да се сменя на 150 000 км, защото моторът губи мощност, а електрониката не отчита някаква грешка.

За интериора Филип твърди, че е на ниво, но тук може да се спори. Място отзад няма много, а и сглобката на някои детайли определено не е от най-добрите.

Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК.

Четете още:

Range Rover Velar е заплаха за традиционните германски играчи в класа

Учени твърдят, че са близо до революция при батериите за електромобили

BMW направи от купето Серия 6 хечбек за над 200 бона

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

2 коментара
 
Volkswagen e-Up
Ексклузивно

Поредно проучване в полза на е-колите

Преди 40 минути
Меркел: "Не, наистина не. Категорично"
Ексклузивно

Меркел: "Не, наистина не. Категорично"

Преди 8 часа
Огнище на коронавирус в Сърница
Ексклузивно

Огнище на коронавирус в Сърница

Преди 9 часа
<p>Пуснаха ЛиЛана под домашен арест</p>
Ексклузивно

Пуснаха ЛиЛана под домашен арест

Преди 12 часа
ДДС за детските стоки също пада на 9%
Ексклузивно

ДДС за детските стоки също пада на 9%

Преди 13 часа
ЕЦБ пусна печатницата за пари
Ексклузивно

ЕЦБ пусна печатницата за пари

Преди 13 часа
<p>&bdquo;Лудогорец&rdquo; с изненада за феновете</p>
Ексклузивно

„Лудогорец” с изненада за феновете

Преди 15 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини