Още по темата

От пръв поглед е ясно, че новият Х4 не е много по-различен от досегашния модел, затова спокойно може да се нарече, че това е негов фейслифт. Но макар екстериорът да не се е променил драматично, баварците са оборудвали своето второ Х-купе с много нови технологии и цели седем двигателя, за да продължат успеха на първия модел, от който са реализирани над 200 000 продажби след лансирането му през 2014 г. Много краткият жизнен цикъл на модела говори за сериозността на BMW, които заявиха, че планират до 2020 г. да си върнат лидерството от Mercedes. Надпреварата в това направление е жестока, но и компанията от Щутгарт не спи, тя също бълва.

Правото да наречем Х4 нов модел дават нарасналите размери. Дължината му е увеличена с 81 до 4725 мм, междуосието е нараснало с 54 до 2864 мм, а широчината с 37 до 1918 мм. В центъра на впечатляващата му предна част е разположена голямата, триизмерно оформена бъбрековидна радиаторна решетка на BMW. Двойните LED фарове с динамични контури, както и хоризонтално насочените фарове за мъгла създават една нова интерпретация на типичното за BMW X моделите излъчване на предницата.

При прехода към задното стъкло типичната за купе линия на покрива оформя елегантна извивка и оттам се спуска по-стръмно назад. Хоризонталните линии, триизмерните, изпъкващи от каросерията на автомобила LED светлини, както и двойните при всички варианти на двигателите ауспухови накрайници значително подчертават широчината на задната част на автомобила.

В интериора впечатление прави ориентираното към водача оформление на кокпита, ниското арматурно табло и леко повдигнатата позиция на седене. Оформените по нов начин спортни седалки с подчертани странични бордове и опорите за коленете по страничните части на средната конзола подчертават спортния дух.

Отзад на разположение на пътниците са три пълноценни места с увеличено пространство за краката. Чрез сгъване на серийно разделената в съотношение 40:20:40 облегалка на задната седалка вместимостта на багажника може да бъде увеличена от 525 до 1430 литра.

При въвеждането на пазара, респективно кратко време след това, за новото BMW X4 ще се предлага избор между три бензинови и четири дизелови двигателя. На върха на програмата са два BMW M Performance модела. Редовият шестцилиндров бензинов двигател на BMW X40i развива максимална мощност 360 к.с. BMW X4 M40d се задвижва от редови шестцилиндров дизелов двигател с мощност 326 к.с. Всички варианти на модела серийно пренасят мощността до пътната настилка чрез осемстепенна трансмисия Steptronic с лостчета за превключване на волана, както и интелигентно задвижване на четирите колела BMW xDrive.

Освен М спортното окачване и Performance Control серийното оборудване включва и променливо спортно кормилно управление. Като опция се предлагат М спортна спирачна система и Адаптивно окачване с електронно регулируеми амортисьори.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Когато само S-Class е недостатъчно, Mercedes предлага обновения Maybach

Автомобилът като част от интериора

Tesla си има извинение за ниското производство на Model 3