Е динадесетият студиен албум на Мадона - "Hard candy", излиза на световния музикален пазар на 28 април. В САЩ това ще се случи ден по-късно.
Първото парче от него "4 Minutes" (гледай във Vbox7.com) се върти по радиостанциите от края на март, а клипът към него се появи вчера по музикалните телевизии.
Енергичното видео е с участието на Тимбърленд и Джъстин Тимбърлейк, които са и копродуценти на песента. То е снимано в Лондон през февруари от френски професионалисти. Сингълът в момента е на челна позиция в iTunes.
В световните плейлисти "4 minutes" вече е в първата десятка, както и в топ 3 на европейските класации. В Канада песента е най-бързо продаващата се в историята на канадските музикални класации и е част от многомилионната рекламна кампания на "Сънсилк".
Поп дивата (Madonna.com) говори за новия си сингъл като за "сладки дъвчащи бонбони" и смята, че ще й донесе поредния успех в нейната музикална кариера.
Албумът е продължение на "Confessions on the dance floor", продал над 8 млн. копия. В ритмичната колекция от 12 песни Мадона остава вярна на клубното звучене, но вплита и елементи от ърбан и хип-хоп музиката в партньорство с Тимбърленд, Джъстин Тимбърлейк, Фарел Уилиамс и Нейт Хилс.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!