Според Би Ти Ви Медия Груп острите обвинения от страна на Нова телевизия вероятно служат като "оправдание за поредицата от явни неуспехи на компанията от началото на 2011 г.".
Вчера от Нова Броудкастинг Груп обявиха, че внасят жалба в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) срещу нелоялна търговска политика от страна на Би Ти Ви Медия Груп.
Би Ти Ви реагира, като заяви, че изнесената от Нова информация съдържа грубо изопачаване на факти и разпространение на неверни сведения, което само по себе си представлява нелоялна конкуренция в опит да се увреди доброто име и доверието към конкурент.
"Рекламодателите сами избират да рекламират при нас именно заради високите резултати и качеството на програмата, доказани за пореден път от класацията на 50-те най-гледани ТВ програми от началото на 2011 г.
Единствено предавания на Би Ти Ви попадат в топ 50 за периода 1 януари - 19 юни 2011 г., а Нова Броудкастинг Груп не участва с нито едно предаване", посочват от Би Ти Ви.
В разпространеното до медиите съобщение се посочва още, че търговската политика на Би Ти Ви Медия Груп е публична, широко достъпна и дава равен шанс на всички рекламодатели, като е съобразена с регулацията на конкуренцията. Още повече, че е изцяло съобразена с икономическата ситуация в България.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!