Компанията за хранителни продукти "Данон" прие да изплати 21 млн. долара и да оттегли някои от рекламните си твърдения за млечния продукт "Активия" и млечната напитка "ДанАктив", предаде Асошиейтед прес.
В рекламните си послания компанията твърди, че млечните продукти "Активия" помагат за редовен стомах, а напитката "ДанАктив" - да бъдат избегнати настинка и грип.
Федералната комисия за търговията в САЩ посочи, че няма достатъчно доказателства в подкрепа на тези твърдения.
Комисията допълни, че е постигнала споразумение с компанията, забраняващо й да използва тези рекламни послания, освен ако те не са одобрени от Управлението за контрол над храните и лекарствата.
Прокурорите от 39 щата допълниха, че са постигнали споразумение с "Данон" за 21 млн. долара.