Румяна Пенкова коментира днес във в. "Труд":
България пак се окепази. Ако на световната туристическа борса в Лондон имаше конкурс за най-скъпо платена глупост и разхищение на държавни пари, Държавната агенция по туризъм сигурно щеше да го спечели.
Никакви думи не могат да предадат възмущението на българските компании, платили луди пари, за да участват в този най-престижен за бранша туристически панаир.
Нашият щанд, който трябва да подсеща посетителите за Рилския манастир, е окепазил националната светиня, а челните букви "България" са обрамчени с кафяви ивици, наподобяващи входа та турски хамам. Изложено е копие на панагюрското съкровище, за което никой не разбира абсолютно нищо.
До българския щанд, който е със 100 кв. м по-малък от миналата година, но струва близо 900 хиляди лв., е разположен турският. С изключително модерна визия, на 5-6 пъти по-голяма площ за 1,3 млн. евро, комшиите са ни разказали играта.
Участието ни е катастрофално, дано поне фирмите ни на лондонското изложение да намерят партньори и да докарат в България туристи. Иначе кой ще изкарва заплатите на чиновниците от Държавната агенция по туризъм.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!