Ж ивеем в много забързано и технологично време, което изисква повече точност. Всеки човек иска да впечатли, да грабне вниманието, особено в деловите среди, където бързината и опитността се предпочитат.
Този лесен и бърз трик е представен от Дани Рубин, американец, който от години се занимава с писане на книги за лично израстване и развитие.
Тактиката е посочена в Глава 8 ("Телефонни разговори") на книгата "Чакай, как да напиша този имейл?".
Ето как за 3 секунди да впечатлите всеки по телефона:
Когато правите работно обаждане, какво е първото ви действие, след като човекът от отсрещната страна на линията каже "Ало"?
Много често хората казват:
- "Здравейте, там ли е ... ?".
Отсрещната страна често отговаря:
- "Може ли да попитам кой се обажда?".
Като се обаждаме по телефона при работни разговори до непознати и малко познати лица, ние най-често първо не казваме името си.
Ето защо, само за 3 секунди може да впечатлите някого по телефона със следната проста стратегия: първо се представете.
Някой ви казва "Ало",а вие: "Здравейте, казвам се Джонатан Доу от компанията Acme Industries. Там ли е Джейн Смит?".
Най-вероятният отговор: "Да, момент, сега ще ви свържа", но също: "Не, няма я, но да предам ли, че сте се обаждали". Вие: "Благодаря".
С тази тактика създавате доверие в получателя на обаждането и склонност да ви сътрудничи.
Хубавото представяне е малък детайл в комуникацията, който може да ви набави точки във ваша полза, при това пред всякакви хора, контактите с които може да са ви много полезни - от секретарката, до главния изпълнителен директор.
Във видеото вижте и няколко интернет хитринки, които ще ви помогнат
Вижте още:
Няколко наистина супер хитрини за зимнитe неволи
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!