Още по темата

Скот Коен е съосновател на една от най-големите световни дистрибуторски компании за дигитални продукти. Създадена през 1997 г., днес компанията присъства в 25 страни. Като добре разпознат в публичното пространство говорител и преподавател, Скот Коен пътува по света, за да покаже как функционират успешните бизнес модели в съвременната дигитална епоха.

Именно с тази цел на 13 и 14 октомври в София Коен ще бъде лектор по време на конференция на Международната ПР асоциация. В рамките на събитието SOPR: SOMARKETING: SOFIA, Коен ще води вдъхновяваща дискусия, посветена на новите технологии и какво влияние ще окажат те на комуникациите от бъдещето.

- Какво е да имате дистрибуторска компания за музика, филми и телевизия в днешния дигитален свят?

- Това е златна ера за разпространението на музикални, филмови и телевизионни продукти. Има повече начини за предоставяне на съдържание от всякога и повече съдържание на разположение на потребителите. Никога не бих искал да се върна към старите начини.

- Как музикалната индустрия се е променила през годините?

- Преминахме от един свят, базиран на продукти, които даваха ограничени опции на потребителите, към един съвършено нов модел. При него цялата история на музиката е в ръцете ни – когато и както я поискаме.

- Как технологията може да промени начина, по който откриваме нова музика?

- С помощта на изкуствения интелект вече е възможно да открием музика, препоръчана специално за всеки слушател и индивидуалния му вкус. Без новите технологии нямаше да имаме физическата възможност да преглеждаме 30 милиона песни и да преровим през 100 милиона потребителски профили, и накрая да предоставим на потребителите същите качествени резултати.

- Kакво е въздействието на новите технологии върху комуникацията към потребителите?

- Традиционните комуникационни платформи и стратегии вече не са толкова ефективни, колкото бяха преди. Цялата представа за реклама, брандинг и комуникация в нейната цялост има нужда от промяна.

- Какви други иновации ще виждаме занапред в музикалната индустрия?

- Малка част от следващата вълна нововъведения са гласовото активиране, добавената реалност и виртуалната реалност.

Вие ще бъдете лектор по време на Третата регионална конференция на Международната ПР асоциация за Централна и Източна Европа, която ще се проведе в София на 13-14 октомври. По ваше мнение защо такива събития са толкова важни за комуникационните професионалисти?

От жизненоважно значение е да се разбере посоката, в която бизнесът върви! И е много полезно да се срещаме лице в лице и да обсъждаме проблемите на живо.