Б ългари прекараха кошмарна нощ на летището в Анталия. Самолет на "България Еър" не успял да излети в 16:15 часа в събота заради техническа повреда, а десетки деца и възрастни хора прекарали нощта без информация кога ще могат да се приберат у дома, съобщи Нова ТВ.
Българите разказаха, че компанията не е проявила абсолютно никаква грижа към тях, дежурните телефони не са отговаряли, а в хотел са били настанени чак в три през нощта.
Те допълниха, че на всеки час им подават различна информация за това какво ще се случи. Хората все още не са излетели и са в Анталия.
Първоначално на пътниците е било обяснено, че ще им бъде изпратен друг самолет, но по-късно се оказало, че тепърва предстои техници да ремонтират машината.
„Накараха ни да чакаме 12 часа на летището без абсолютно никаква информация. Тази нощ ни настаниха в 3 часа в хотел пак в Анталия и през два часа сменят информацията. Трябваше в осем часа да ни вземат автобусите, да си ни приберат, в 8 слязохме на рецепцията, сега - в 11 часа, в 11 часа ни казаха да се готвим, половината се готвят да ходят на плаж. Този български превозвач се подиграва с всичките си клиенти и това е пълно безобразие на толкова малко километри, за едночасов полет да не могат да си приберат сто човека в България. Виждам, че част от хората събират подписка и най-вероятно ще си търсят правата по съдебен ред”, разказва Иван Стойчев – пасажер от злополучния полет.
"Семейства с малки деца висят на летището 9 часа – без да има яснота, кога и как ще излетят към София", съобщи читател на Vesti.bg в мейл до редакцията.
От „ България Еър” заявиха за Нова, че инженери вече работят за отстраняването на повредата и се надяват пътниците да бъдат превозени до София до края на деня.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!