К акто много успешни проекти, така и този започва като на шега. Група приятели, запалени по виното и откривателството, си задават въпроса защо у нас, където хората вече пазаруват все повече неща онлайн, виното остава в страни от тази тенденция. България е страна, в която виното има традиции и е част от широкия регион, в който се заражда, развива и разпространява европейската лоза (vitis vinifera).
Така се ражда проектът Seewines - онлайн магазин за вино, който само от месец е вече в действие. Екип от опитни сомелиери и консултанти създава селекцията от над 750 разнообразни видове като едно истинско пътешествие в света на виното. На разположение на ценителите е всичко необходимо, за да пазаруват лесно и удобно. Платформата за онлайн пазаруване е интуитивна и предлага широк спектър от възможности за търсене. Сред допълнителните ползи за клиента е възможността за избор на точно време и място на доставката. Между другото, първата е винаги безплатна.
Буквално преди дни проектът придоби завършен вид и приветства отварянето на Seewines вино магазин на столичния булевард „България“ № 106. Виното е изживяване и изборът му също има своя чар, особено когато може да си тръгнете и да оставите бутилките да пристигнат при вас или да повторите избора си само с няколко клика в своя профил на сайта, без да напускате удобството на вашия дом. Seewines има амбицията да развива една нова услуга, наречена „Винен Клуб“.
Идеята за Вино Клуба се ражда през 70-те години на миналия век в Америка. Собственикът на малък магазин за вино редовно получавал запитвания от клиентите си за личната си препоръка при избора на най-доброто вино за тях. На предприемчивия мъж му хрумнало в началото на всеки месец да поставя в близост до касата по една бутилка бяло и едно червено вино, които нарекъл „Вино на Месеца“. Много от редовните му клиенти харесали идеята, като изразили желание на получават специалните месечни селекции директно до домовете си, доверявайки се на неговия опит и вкус. С отговорната задача виното да достига навреме до крайните клиенти се заел синът на собственика, който извършвал доставките със семейния мини ван след училище. Той днес е собственик на успешния бизнес модел, който за пръв път налага абонаментния начин на доставка при виното.
У нас тази услуга сега прохожда, но от Seewines са категорични, че българските любители на виното имат право на последното и най-доброто в областта на пазаруването на предпочитаната напитка. За тях са подготвили шест Клуба/абонамента. Първите три могат да задоволят жаждата за нови вкусове, комбинации и тероари дори на най-любопитните. Това са вино клубовете „Ентусиаст“, „Откривател“ и „Ценител“. Следващите три предлагат приключения по по-утъпкани пътеки. Но само на пръв поглед.
Темите са: “12 Сорта, Всеки от Три Различни Места”, “Вината на Тоскана Отблизо” и “Ризлинг в Дълбочина”.
У нас тази услуга едва сега прохожда, но от Seewines са категорични, че българските любители на виното имат право да се докоснат до тайните на виното посредством достъпност на предпочитаната напитка. Започват с шест клуб-абонамента, които предоставят възможност на любителите на виното да получават регулярни доставки от любимото си питие.
Всеки месец при клиента пристига кутия с приключения от Seewines. Всяко отваря нови врати. Целта на отделните селекции е да направят всеки месец от годината различен, интересен и вкусен. Никога досега не е било толкова лесно да опознаеш културата и историята на една държава, неизменна част от която е нейното вино.
Вратата на винения свят вече е отворена за вас – както онлайн, така и в магазина на Seewines на адрес гр. София, бул. „България“ № 106. Ще намерите част от техните сомелиери и от 23 до 25 ноември в зала 5 на Интер Експо Център София, който ще се превърне в най-големия дегустационен салон на България.