„Великият понеделник” открива филмовото лято с нов, още по-горещ и вълнуващ четвърти сезон в ефира на KinoNova.
Телевизионната кампания, която дава възможност на зрителите да влязат в ролята на истински кино повелители и да изберат филма на деня.
От днес в продължение на осем седмици, зрителят диктува правилата и решава какво ще гледа всеки понеделник, точно в 21.00 ч. в ефира на медията, a гласуването за филм се случва на Facebook страницата на KinoNova.
Това лято „Великият понеделник” ще протече под мотото „Зрителят печели”, докато играе и се забавлява в специално създаденото Facebook приложение на KinoNova.
Всяка седмица участниците имат възможността да се сдобият със страхотни брандирани награди, а на финала един от всички гласували, изтеглен чрез жребий, ще спечели голямата награда – 3D система за домашно кино.
В първата седмица на „Великият понеделник” за титлата „любим филм на зрителите“ се борят екшън трилърът с участието на Брад Пит „Z-та Световна война“,
напрегнатият шпионски трилър „Аферата Томас Краун“,
приключенският „Помпей“
екшън трилърът „Мисия: Ноември“
и комедията „От глупав по-глупав: Завръщането“.
Гласуването вече е активно, а лентата, събрала най-много гласове, ще бъде излъчена в понеделник, 18 юли, в 21.00 по KinoNova.
След невероятния успех, който постигна през изминалите три сезона, „Великият понеделник” отново ще предложи хитови продукции и световни филмови заглавия за истинските киномани.
„Великият понеделник” дава възможност на зрителите да избират заглавието, което да гледат всеки понеделник, в 21.00 по KinoNova.
През лятото на 2013 г. за първи път властта бе дадена в ръцете на телевизионните зрители, а първият сезон на кампанията бе отличен с бронзова награда Effie в категорията „Медийна реклама”.
Разберете още за „Великият понеделник” на Facebook страницата на KinoNova.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!