Peugeot 508 е най-спортният седан в класа
Източник: netinfo
8

П редницата е впечатляваща. Прецизно изработената радиаторна решетка с шахматен мотив е разположена между предните Full LED фарове, което е вдъхновено директно от най-новия концептуален автомобил на марката: Peugeot Instinct.

Вертикалната светлинна идентификация на LED дневните светлини гарантират характерно и ексклузивно присъствие. Те ограждат с елегантна тънка рамка предницата на автомобила, преминавайки от предните фарове до отворите на въздуховодите на предната броня.

Хоризонталният преден капак е снижен максимално. Дизайнът му цели да предложи възможно най-изчистените линии както отстрани, така и отпред. Подобен тип изработка на капака в автомобилостроенето е запазено само за премиум или концептуалните автомобили.

В профил новият Peugeot 508 разкрива балансирани пропорции. Покривът е нисък и обтекаем, в стила на премиум сегмента. Автомобилът изглежда компактен като дължината му е ограничена до 4,75 м. Остъклените повърхности придават допълнителен финес на силуета и разкриват врати без рамки.

В задната част блестящо черната хоризонтална лента, която характеризира най-новите модели на марката е интегрирана между светлини. Но това, което веднага изпъква, са триизмерните Full LED задни светлини. Те светят постоянно, но с променлив интензитет, като правят светлинната идентификация във формата на нокти постоянно видима.

А вътре Peugeot 508 е без конкуренция в сегмента, като тук е монтирана най-новата версия на Peugeot i-Cockpit. Напълно конфигуруем и подлежащ на персонализация (шест различни режима на извеждане), дисплеят е разположен над волана и представя цялата необходима информация за шофирането в полезрението на водача.

Капацитивният сензорен екран е с 8-инчова версия при базовото ниво на оборудване Active и с 10-инчова HD версия при ниво Allure и по-високите нива. Придружен е от седем лостчета, наподобяващи клавиши на пиано, забележително добре интегрирани в панела и осигуряващи директен, постоянен достъп до основните функции за комфорт: радио, климатик, навигация, настройки на автомобила, телефон, мобилни приложения и i-Cockpit Amplify.

Ясно забележим на централната конзола, лостът на 8-степенната автоматична скоростна кутия е електрически и се управлява с едно натискане.

Новият Peugeot 508 се възползва от двигателите от ново поколение PureTech и BlueHDi (с технология SCR). При бензиновите двигатели има две нови предложения (в зависимост от пазара), разработени въз основа на 1,6-литровия двигател PureTech: PureTech 180 S&S EAT8 и PureTech 225 S&S EAT8 (само за версия GT).

Възможностите за избор при дизеловите двигатели са четири (в зависимост от пазара), разработени въз основа на 1,5-литровия и 2,0-литровия BlueHDi двигатели: BlueHDi 130 S&S с 6-степенна механична трансмисия (базов), BlueHDi 130 S&S EAT8; BlueHDi 160 S&S EAT8 и BlueHDi 180 S&S EAT8.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

ТОП 10 на най-ненадеждните марки автомобили

Toyota падна до 9-та позиция в класацията за качество на J.D. Power

Opel Grandland X: Французите го могат по-добре (тест драйв)

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

8 коментара
 
<p>Маргарита от <strong>Hell&rsquo;s Kitchen</strong>: Искаше ми се да продължа</p>
Ексклузивно

Маргарита от Hell’s Kitchen: Искаше ми се да...

Преди 11 минути
Пещерата Леденика
Ексклузивно

Рухна вход към пещера Леденика

Преди 3 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини