Новите маркетингови оръжия
Източник: netinfo
4

П опитахме лекторите на предстоящия Webit.festival, които са сред едни от най-изявените маркетингови и рекламни експерти в Европа: "Как ще изглежда маркетингът след няколко години?"

Както знаете, най-големият и влиятелен форум за маркетинг и дигитални технологии в България и един от най-големите в Европа е домакин на световните лидери в бранша.

Преди да ги чуете от сцената на маркетинг и иновационния форум в рамките на фестивала Webit на 19-20 април, ето какви са техните очаквания за развитието на маркетинга и рекламната индустрия след 2-3 години:

Виртуална реалност

Социалните медии ще се превърнат в платформа за виртуални преживявания с бранда. Все повече хора, посредством социалните медии и виртуалната реалност, ще могат да преживяват даден продукт или услуга, преди да платят за тях.

Поколение Z

Новото поколение Z ще промени начина, по който се таргетират групите. Все повече посланията и комуникацията ще бъдат насочвани не по демографски данни, а по ценностна система и разбирания за света. За това голяма роля ще играят Големите данни.

BIG DATA

Големите дани (big data) ще помогнат не само да се създаде много по-близка и пълноценна връзка с клиента, но и да се разбере неговото реално преживяване с бранда и да се направи по-силно и вълнуващо. Успешните брандове ще използват данните и анализите им, за да правят всеки досег до продукта или услугата им все по-запомнящ се.

Алгоритми

Все повече алгоритми ще стават част от работата на маркетинг специалистите и сливането на длъжностите маркетинг и информационен или технологичесн директор (зависимост от бранша) ще става все по-реално.

Като обобщение, данните ще помагат на брандовете да създават стойност и лично преживяване на потребителя с тях. До няколко години все по-малко ще таргетираме потребители, а ще създаваме ценни връзки и стойност за потребителите.

На предстоящия форум за маркетинг и иновации на фестивала Webit ще се говори много за създаване на контекстуално съдържание, за оптимизация за търсещи машини, видео и мобилна реклама и технологии и стратегии на барндовете в бързо променящия се нов дигитален свят.

Про билета ви дава достъп до всички събития на Webit.Festival.

Ако сте стартираща компания, можете да кандидатсвате за специален Start Up билет с отстъпка.

Платиненият билет дава достъп до официалните събития на Фестивала, в това число две официални вечери, два обяда – на Лидерите и на Изпълнителните директори и достъп до ложата с лекторите.

Побързайте да закупите своя достъп от www.webit.bg, защото местата вече са ограничени.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

4 коментара
 
Ами ако шоколадът изчезне...?
Ексклузивно

Ами ако шоколадът изчезне...?

Преди 10 часа
Изтеглят граждани на ЕС от Ухан
Ексклузивно

Изтеглят граждани на ЕС от Ухан

Преди 12 часа
Силно земетресение разтърси Гърция
Ексклузивно

Силно земетресение разтърси Гърция

Преди 13 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини