Новите маркетингови оръжия
Източник: netinfo
4

П опитахме лекторите на предстоящия Webit.festival, които са сред едни от най-изявените маркетингови и рекламни експерти в Европа: "Как ще изглежда маркетингът след няколко години?"

Както знаете, най-големият и влиятелен форум за маркетинг и дигитални технологии в България и един от най-големите в Европа е домакин на световните лидери в бранша.

Преди да ги чуете от сцената на маркетинг и иновационния форум в рамките на фестивала Webit на 19-20 април, ето какви са техните очаквания за развитието на маркетинга и рекламната индустрия след 2-3 години:

Виртуална реалност

Социалните медии ще се превърнат в платформа за виртуални преживявания с бранда. Все повече хора, посредством социалните медии и виртуалната реалност, ще могат да преживяват даден продукт или услуга, преди да платят за тях.

Поколение Z

Новото поколение Z ще промени начина, по който се таргетират групите. Все повече посланията и комуникацията ще бъдат насочвани не по демографски данни, а по ценностна система и разбирания за света. За това голяма роля ще играят Големите данни.

BIG DATA

Големите дани (big data) ще помогнат не само да се създаде много по-близка и пълноценна връзка с клиента, но и да се разбере неговото реално преживяване с бранда и да се направи по-силно и вълнуващо. Успешните брандове ще използват данните и анализите им, за да правят всеки досег до продукта или услугата им все по-запомнящ се.

Алгоритми

Все повече алгоритми ще стават част от работата на маркетинг специалистите и сливането на длъжностите маркетинг и информационен или технологичесн директор (зависимост от бранша) ще става все по-реално.

Като обобщение, данните ще помагат на брандовете да създават стойност и лично преживяване на потребителя с тях. До няколко години все по-малко ще таргетираме потребители, а ще създаваме ценни връзки и стойност за потребителите.

На предстоящия форум за маркетинг и иновации на фестивала Webit ще се говори много за създаване на контекстуално съдържание, за оптимизация за търсещи машини, видео и мобилна реклама и технологии и стратегии на барндовете в бързо променящия се нов дигитален свят.

Про билета ви дава достъп до всички събития на Webit.Festival.

Ако сте стартираща компания, можете да кандидатсвате за специален Start Up билет с отстъпка.

Платиненият билет дава достъп до официалните събития на Фестивала, в това число две официални вечери, два обяда – на Лидерите и на Изпълнителните директори и достъп до ложата с лекторите.

Побързайте да закупите своя достъп от www.webit.bg, защото местата вече са ограничени.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

4 коментара
 
Как да се подготвим за Никулден
Ексклузивно

Как да се подготвим за Никулден

Преди 6 часа
Бъдещата кралица разказа, че синът ѝ иска да е постоянно покрай тях
Ексклузивно

Малкият син на Кейт и Уилям проговори

Преди 8 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини