Втора поред година АБВ печели титлата "Любима марка" в катергорията български сайт, след като получи най-много гласове в класацията "Любимите марки" (MyLovemarks.eu).
Vesti.bg се класира на второ място в категория "Електронни медии", като се нареди след Би Ти Ви и преди Нова телевизия.
Класацията протече на три етапа, като при последния потребителите трябваше да изберат една от три марки в категория. АБВ се пребори с достойната конкуренция на Dir.bg и Sportal.bg, като гласовете за нея бяха повече от общите гласове за другите участници в категорията.
Радвам се, че Vesti.bg се класира на второ място. Искам да благодаря на всички, които гласуваха, както и на екипа, който ежедневно се грижи за това да имаме качествен продукт, каза Лъчезар Иванов, бранд мениджър на Vesti.bg.
"Любимите марки" се провежда за трета година, като това е единствената класация у нас, в която хората определят кое им харесва и която представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
При номинирането на марките не се разчита на жури - номинациите са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!