През 2010 г. потребителите в световен мащаб са похарчили 2 трилиона долара за дигитална информация, както и продукти и услуги за забавление.
Според прогнозите до 2015 г. числото ще се увеличи до 2,8 трилиона, проучванията на Gartner.
От компанията предричат, че за 2011 г., похарчените средства ще достигнат 2,1 трилиона долара.
Новата тенденция сред доставчиците е да предлагат портфолио от разнообразни продукти, което ги прави по-привлекателни за потребителите.
От Gartner поясняват, че в тази сметка влизат парите, похарчени от потребителите за дигитални устройства и услуги, които служат за достъп, консумиране и създаване на съдържание.
62% от изхарчените средства за миналата година са използвани за комуникационни услуги.
В това се включват мобилни гласови услуги, мобилни услуги за пренос на данни и онлайн гейминг.
28% от средствата са похарчени за различни устройства.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!