Лио Апотекър, изпълнителният директор на HP, който замени Марк Хърд, сподели пред Wallstreet Journal, че основният проблем на компанията е дългият период между анонса на даден продукт и пускането му в продажба. Това е факт дори в последните смартфони и таблета на компанията, без значение, че те са дело основно на екипа на Palm. Въпреки представянето им се състоя в началото на февруари, пускането им в продажба няма да се случи по-рано от тази пролет.
Надяваме се Апотекър все пак да работи по въпроса, който обсъжда и следващите иновативни продукти на HP да бъдат по рафтовете доста по-бързо след анонсите си.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!