В САЩ Facebook е на дъното на класацията сред потребителите. Проектът на Цукерберг е най-незадоволителният сред социалните мрежи според годишния доклад на American Consumer Satisfaction Index (ACSI). За 2011 г. Facebook успява да събере 66 от максимум 100 точки по скалата на ACSI за задоволеност на потребителите. Това поставя популярната социална мрежа на дъното на класацията с около 4 точки под средното за изследвания сектор. Най-задоволителният социален продукт е Wikipedia със 78 точки. От ASCI отбелязват, че всъщност Facebook се радва на най-ниското възможно одобрение в цялата класация (има най-малко точки от всички други участници в целия доклад, независимо от дейността им). В оценката не е включен новият проект Google+, тъй като той стартира преди по-малко от месец. Въпреки това Google държи върха на потребителското одобрение. За своите услуги в областта на порталите и търсачките Google държи първото място в сектора си с 83 точки.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!