Най-горещото първично публично предлагане на акции в САЩ става още по-горещо, отбелязва ДПА.
Според ново проучване "Фейсбук" държи 28% от онлайн рекламата в Щатите, спрямо 21% преди година.
Проучването на Comscore.com установява още, че социалната мрежа изпреварва далеч конкурента си "Яху", който държи 11% от този пазар, а "Гугъл" и "Майкрософт" са още по-назад с по-малко от 5% всеки.
Новите данни са оповестени точно когато се очаква "Фейсбук" да внесе първоначалните документи за първично публично предлагане, което лесно би се превърнало в най-голямото в технологичната история.
Компанията се надява да събере 10 млрд. долара на пазара на акции, при цена, с която стойността на компанията ще достигне зашеметяващите 100 млрд. долара.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!