Много карбон и 460 „коня” за BMW M3 CS
Източник: netinfo
1

Д ългогодишният опит на BMW при производството на карбонови детайли респективно армирана с въглеродни нишки пластмаса дава своите плодове при новото BMW M3 CS. Благодарение на широкото използване на карбонов композит (CFRP) новото BMW M3 CS е олекотено до 1585 кг. Големи детайли на каросерията също са изработени от CFRP, например предният капак, който благодарение на това е по-лек с 25 % от капака на BMW M3. Само CFRP покривът спестява над 6 килограма от теглото спрямо конвенционалния стоманен покрив. Друго преимущество на много лекия и въпреки това много здрав композитен материал CFRP е снижаването на центъра на тежестта на автомобила, което осигурява още по-пъргава управляемост на BMW M3 CS.

Изключителната динамика на управлението на новото BMW M3 CS се дължи не само настроеното по нов начин спрямо M3 с пакет Competition окачване, но и на умереното повишение на мощността на редовия шестцилиндров двигател. При BMW M3 CS той развива над 460 к.с. – или 10 к.с. повече спрямо M3 с пакет Competition. Максималният въртящ момент е повишен с 50 Нм до 600 Нм. Характерният звук на М двигателя се осигурява от настроена специално на модела CS М спортна изпускателна система, чиито четири ауспухови накрайника от неръждаема стомана са интегрирани перфектно в задния дифузор от CFRP.

Благодарение на разточителното използване на Alcantara изцяло кожената тапицерия BiColor Silverstone/Black инженерите и дизайнерите на BMW M GmbH са създали интериор с особено спортна атмосфера. С цел по-висока пригодност за всекидневието M3 CS не се оборудва с ролкейдж.

Ограниченият до около 1200 екземпляра специален модел BMW M3 CS ще може да бъде поръчван от клиентите от януари 2018 година. Производството на мощния спортен седан стартира през март 2018 г. в завода на BMW в Регенсбург.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК

Hesla е първата в света водородна Tesla Model S

Масовата електромобилизация в Щатите е под въпрос

Lamborghini Terzo Millennio: най-бруталният и иновативен концепт от години

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

1 коментар
 
Стайко Стайков
Ексклузивно

Стайко Стайков остава на свобода

Преди 14 часа
<p>Борисов обясни защо се въоръжаваме</p>
Ексклузивно

Борисов обясни защо се въоръжаваме

Преди 17 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини