Ако и вие сте се чудили кои са усмихнатите младежи в светлосини костюми, които кръстосваха улиците на различни градове в страната, сега вече стана ясно.
250-те млади хора всъщност се оказаха участници в най-голямата маркетингова кампания (Вж. галерия на сините момчета), организирана от М-Тел (mtel.bg) по представянето на новия четвърти бранд на компанията.
Той идва с името BOB и означава best of both – best price and biggest network (най-доброто от двете – най-добра цена и най-добра мрежа).
BOB ще привлича клиентите с атрактивен тарифен план без месечна такса, без дългосрочни договори и без скрити условия.
Новият бранд на мобилния оператор* се насочва директно към нуждите на българските потребители, предлагайки максимално опростена тарифа без месечна такса, без изискване за дългосрочен договор и без скрити условия.
Цената на разговорите за минута и есемесите към всички мрежи в страната ще бъде 12 стотинки.
"Фактът, че
тарифата не включва месечна такса и е без дългосрочен договор
ще позволи на клиентите да плащат само тогава, когато говорят. Това ще им позволи лесно да управляват разходите си за мобилен телефон", обясняват от М-Тел.
И все пак, ако клиентът иска да активира своята услуга BOB, ще трябва да заплати 14,90 лв., в замяна на които да получи стартов пакет със 150 минути и 150 SMS към всички мрежи в страната.
Освен в офисите на М-Тел в страната, мобилната оферта ще се предлага и от мобилни консултанти.
Ако желаят, клиентите ще могат да получат своя стартов пакет чрез поръчка по телефона на номер 0800 80 123 и в рамките на 24 часа екип на BOB ще го достави пакет до дома на клиента.
-----
* Юридическото лице, което стои зад новия бранд, е Мобилтел ЕАД, но екипът, който развива и менажира bob, ще търси самостоятелно присъствие на продукта на пазара и максимално диференциране от марката М-Тел.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!