Шест нови стъпки от Google, които променят "играта"
5707
2/6
Google тихомълком е променила правилата за работа на своите интернет реклами. Промяната ще позволи на компанията да идентифицира потребителите чрез своите реклами, за да им предлага по-добри и персонализирани офери, съобщава онлайн изданието BusinessInsider. Според изданието ProPublica промяната е направена още през юни т.г., но е останала незабелязана. Тя е видима в онлайн документите за правилата на ползване на услугите на компанията. Досега Google гарантираше, че рекламите ѝ по никакъв начин не се опитват да идентифицират потребителите или да събират каквато и да е информация за тях без те изрично да са дали разрешение за това.
Осем страници, които изглежда са били подготвени от американски служители и случайно оставени след срещата, съдържат точни места и часове на провеждане, както и телефонни номера на служители на американското правителство
„Ерин“ премина от ураган категория 1 с ветрове от 120 км/ч в петък в 11 ч. сутринта до ураган категория 5 с ветрове близо 260 км/ч само за малко повече от 24 часа