П онякога хората стават големи фенове на дадена известна личност – музиканти, актьори, големи спортисти или писатели.
Да подражаваш на някой успешен човек, когато си по-млад, е също нещо напълно нормално и обяснимо.
Да бъдеш на 30, да имаш свой кумир също е позволено, но има един мъж, който е меко казано "запален" по... известна модна марка.
Вижте домът, в който значението на думата "кич" не се познава
Той се казва Шенки Маслана, известен като Шенки "Версаче", албанец, който живее в Скопие.
Шенки е бизнесмен. Има собствена автокъща.
Страстта по модната марка започва през 2009 г.
Маслана разказва, че първо започва да си купува дрехи на марката, а постепенно увлечението прераства в мания, която може да се види по бижутата и дори къщата му.
Тук може да се запознаете с най-стилния фермер в света. Пълната противоположност на Шенки.
Домът на Шенки е изцяло "обшит" с Горгона Медуза. Стените, плочките, кърпите,чаршафите, килимите. Всеки ъгъл от домакинството е с отличителния белег на известната модна компания.
Албанецът е похарчил над 1 млн. евро до този момент и не смята, както сам казва, скоро да спира да си угажда.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!