Още по темата

В новото видео от канала "Баба знае" във Vbox7 научаваме някои простички съвети как да се успокоим, когато напрежението ни идва в повече.

1. Вземете си топла вана.

Водата облекчава напрежението в мускулите и успокоява.

2. Смейте се.

Смехът намалява нивото на кортизол (хормонът на стреса) в организма с 26%.

Оказва се, че може би не знаем нищо за щастието

Защо е хубаво да се усмихваме

Източник: Getty Images/Guliver

3. Погалете домашния си любимец.

Според американски учени редовното галене на куче или котка намалява сърдечните пристъпи с 30%.

4. Почистете дома си.

Организирането на дома помага за усещане за подреденост и най-вече – разсейва.

5. Стискайте пръстите си.

Според японски метод, ако стиснете определен пръст на едната ръка с другата си ръка и задържите така една минута, това ще ви успокои.

След това повтаряте същото и на другата ръка.

- Стискането на палец помага срещу притеснения.

- Стискането на показалец помага срещу страхове.

- Стискането на среден пръст помага срещу гняв.

Имате ли ангелска линия на ръката и какво значи това

Източник: Getty Images/Guliver

6. Пийте чаша прясно мляко.

Прясното мляко съдържа триптофан, който попадайки в организма, се превръща в серотонин, познат още като "хормона на щастието".

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК.