Още по темата

Погрижете се за тялото си с няколко лесни и приятни йога упражнения. В новия епизод от канала във Vbox7 Happiness Magnet вижте как може да се предпазите от възпаление на ставите, дори и да не спортувате активно.

Много често след ставане от сън усещаме крайниците си изтръпнали и схванати. 

За да се справите със сутрешното неразположение, направете нещо простичко, докато още сте в леглото.

Сутрешно разтягане 

То съживява тялото и помага за постепенното активизиране на мускулните групи. Освен това действа добре срещу възможни схващания, предизвикани от обездвижването по време на сън.

При сутрешното разтягане не правете резки движения, за да е максимално ефективно, задържайте в крайното положение от 10 до 15 секунди. Не забравяйте да дишате бавно, спокойно и ритмично, без да задържате дъха си, или да издишвате твърде бързо.

След разтягането е време да станете от леглото.

За да избегнете болки в ставите, докато извършвате всекидневните си задължения, запомнете някои прости правила:

- Ставайте от бюрото си на всеки час и се разтягайте.

- Поддържайте добра стойка, когато си изправени или седнали.

- Не стресирайте прекалено ставите си.

- Хранете се със здравословна храна.

- Трупайте повече мускули.

Вижте още полезни йога пози, подходящи за всякаква възраст във видеото горе.

Най-подходящото време за йога упражненията е сутрин преди закуска или вечер след работа, и преди вечеря.

Използвайте летните дни и свободното време през уикендите, за да се погрижете за тялото си с упражнения на открито.

Може да го направите например с тренировки по йога, гимнастика, тай-чи или зумба с професионален инструктор всяка събота в Южния парк и всяка неделя в Борисовата градина.

За да се включите в заниманията не е нужно нищо друго, освен желание.  

Вижте още:

Изваяно тяло с упражнения с фитнес топка

Йога упражнения за стегнати бедра

Загряващи упражнения за йога