Още по темата

Всяка компания си мечтае нейните продукти и услуги да се превърнат в мания сред потребителите. Китайската Tencent обаче е сред малкото компании, на които се налага да ограничават собствения си продукт, защото е твърде пристрастяващ. Точно това се случва с мобилната игра Honour of Kings, съобщава Reuters.

Фалшива версия на Super Mario Run мами потребителите

Pokemon Go не успя да мотивира спорта сред младите

Играта има над 200 млн. потребители, по-голямата част от които са в Китай. Тя е и най-печелившата мобилна игра в света. Толкова е популярна, че Tenecent е получила множество оплаквания за деца, които са практически пристрастени към нея. Затова компанията въвежда ограничения.

Играчи на възраст под 12 години ще могат да играят само по един час дневно. Играчите на възраст между 12 г. и 18 г. могат да играят до 2 часа на ден. Освен това играчите под 12 години няма да могат изобщо да влизат в играта след 21 часа местно време, ще имат и ограничения на парите, които могат да похарчат.

Видеоигрите не са безвредни за секса

Компютърни игри ще учат хората как да взимат решения

Всичко това ще се отрази на Honour of Kings, защото над половината от играчите ѝ са под 24-годишна възраст. Освен това играта изкарва средно по 84 млн. месечно. Tencent коментира, че няма правила в Китай, които да ограничават играенето на игри, но компанията иска да успокои родителите и сама да въведе мерки.

Сред защитите е предвидено и изискване за въвеждане на истинските имена на потребителите. Тези, които не го направят, ще бъдат третирани като играчи на възраст под 12 г. и ще са с ограничения. Така ще се избегнат опитите на децата да заобиколят лимитите. Tencent не е коментирала дали ограниченията важат само за децата в Китай или целия свят.