Още по темата

Без съмнение раздялата на Кристиано Роналдо и „Реал Мадрид” е най-голямата трансферна бомба на футболния пазар. Тя бе избухна преди дни, а сега ще внесе и лек смут в работата на завода в Мелфи, южна Италия, където се подготвя стачка на работниците на Fiat. Причината: трансферът в размер на 105 млн. евро. По-точно информацията, че част от трансфера в „Ювентус” ще бъде платена от компанията Exor, която, освен футболния клуб, е собственик също на Fiat и Ferrari.

Решението накара Unione Sindacale di Base да обяви стачка в завода в Мелфи, която ще се проведе между 22 ч на 15 юли и 18 ч на 17 юли.

Профсъюзът протестира срещу факта, че, докато те са принудени да снижават разходи, автомобилният производител ще даде милиони на един футболист.

“Неприемливо е работниците на FCA и CNHI да продължават да дават големи икономически жертви, а в същото време компанията да харчи стотици милиони евро за покупката на играч,” казва изявлението на профсъюза.

“На нас ни се казва, че времената са тежки, че трябва да икономисваме, чакайки лансирането на нови модели, които никога не се появяват. И доката работниците и семействата им затягат все повече коланите, компанията решава да инвестира огромен паричен ресурс само в един човек! Честно ли е това? Нормално ли е един човек да печели милиони, докато хиляди семейства не могат да изкарат дори и до половината на месеца?”

Със сигурност не е честно, но също толкова сигурно е, че част от същите тези работници ще скандират името на португалеца, на когото се възлагат надежди да помогне на бианконерите отново да стигнат върха на Шампионска лига.

Както е известно, Роналдо ще получава по 30 млн. евро през следващите четири години, докато ”Ювентус” ще преведе към Флорентино Перес и неговия „Реал Мадрид” 105 млн. евро на две вноски.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

ГоляМ(5) кеф. Тестваме BMW M5, М4 и М2 на „Серес” (тест драйв)

Електромобилите ще си съперничат с бензиновите и дизеловите коли до 6 години

Gigafactory 3 ще произвежда по 500 000 автомобила в Шанхай