Още по темата

Nissan GT-R Nismo е единствен екземпляр за България, който очаква своя собственик. Към момента има изявено желание от 2-3 потенциални клиенти, които са готови да извадят 362 000 за върховния модел в гамата на Nissan. Моделът е толкова уникален, че дилърството на марката у нас ще води разговори с тях, за да реши кой е най-подходящ за спортното бижу на Nissan. Преди две години Nissan България отново успя да се пребори за една бройка от GT-R NISMO (моделна година 2015), като тогава за Европа бяха отпуснати само 50 бройки. Сега не се казва колко са те, но едва ли ще са повече.

Това няма и как да е иначе, тъй като двигателят на всеки един от тези автомобили се сглобява ръчно в Япония от едва петима майстори, наречени такуми. Те се отговорни за прекрасния битурбо V6 двигател с работен обем 3,8 литра, генериращ 600 к.с. – с 30 к.с. повече от всеки друг автомобил в гамата. Двигателят разчита на два големи турбокомпресора, използвани в GT3 надпреварите, като мощността се предава към четирите колела посредством 6-степенна трансмисия с двоен съединител и лостчета за превключване на предавките от волана.

От дилърството на Nissan в София споделят, че няма клиент на GT-R в България, който да не доработва своя автомобил. Срещу само около 2000 лв. мощността на всеки GT-R се увеличава с около 100 к.с., като това става чрез преработване на електронния контролен блок. Дилърът, отговорен за GT-R сподели, че съвсем скоро очаква негов клиент да направи своя GT-R 1050 к.с., като една от промените ще засегне трансмисията. Тя е изпратена в Англия за преработване на 1-ва и 2-ра предавка.

Подобно на стандартния автомобил, предницата на GT-R NISMO се отличава с променена предна маска и драматична нова броня. В този модел тя е изработена изцяло от карбон, за да се намали теглото. С цел да подпомогне охлаждането на мощния двигател на автомобила, тъмната хромирана „V-motion” радиаторна решетка е увеличена, за да поглъща повече въздух.

Промените в дизайна са внимателно изпълнени, за да подобрят въздушната обтекаемост около автомобила и да се генерира висока притискаща сила, като същевременно с това насочват въздуха около колелата.

Поведението на пълноприводния GT-R Nismo също е било подобрено, благодарение и на съществено подсилената структура на купето на стандартния модел. Това е позволило на инженерния екип допълнително да прецизира настройките на амортисьорите, пружините и стабилизаторите на GT-R Nismo.

Едно от основните подобрение в новия GT-R е още по-луксозният и изискан интериор. Версията Nismo не прави изключение. Променените като дизайн арматурно табло, волан и централна конзола са облицовани с висококачествена кожа Alcantara. Уникални за тази версия са карбоновите „корита” Recaro, тапицирани с кожа и червени акценти от Alcantara.

Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК.

Четете още:

Renault Koleos е като голям сухоземен кораб (тест драйв)

Топ 10 на най-важните автомобили в историята на Япония

Да, другите също са опасни, но най-опасен си самият ти