Още по темата

Новият Compass предлага два бензинови и два дизелови двигателя в общо осем различни комбинации от двигатели и четири различни конфигурации: Sport, Longitude, Limited – с най-високо изпълнение от гледна точка на усъвършенстване, стандартно технологично съдържание и оборудване, и Trailhawk - предлагащ най-добрите в класа Trail Rated 4x4 възможности.

Новият интериор на Jeep Compass се отличава с трапецовидния панел на стените е характерен за Jeep дизайн. Централното табло приютява 5.0-инчовите, 7.0 или 8.4-инчови сензорни дисплеи на системата Uconnect. Централната конзола елегантно интегрира функционалните възможности на Jeep Compass, включително избор на скоростна кутия, управление Selec-Terrain, електронна спирачка за паркиране, бутони за спиране на двигателя (ESS), бутони за управление на климата в автомобила и силата на звука, както и лесни за позлване и достъпни портове за медиа свързване и зареждане.

Най-добрите в своя клас офроуд възможности се постигат благодарение на две усъвършенствани, интелигентни постоянни 4x4 системи: Jeep Active Drive и Jeep Active Drive Low, с crawl ratio коефициент 20:1, всяка от които може да предаде 100% от наличния въртящ момент към всяко едно колело, когато е необходимо. Системите Jeep Active Drive и Active Drive Low 4x4 включват системата Jeep Selec-Terrain, осигуряваща до пет режима (автоматичен, сняг, пясък и кал, както и ексклузивния Rock режим на Trailhawk) за най-доброто задвижване на четирите колела ефективност на всякакви повърхности - на или извън пътя - и при всякакви метеорологични условия. Всички модели 4x4 Compass също така разполагат с 4WD "Lock" функция, която блокира тракцията 4x4 постоянно и може да бъде избрана от водача с помощта на специален бутон.

В Европа гамата Compass се задвижва от един бензинов и два дизелови двигателя. Предложенията за бензиновите двигатели включват 1.4-литров MultiAir2 Turbo със 140 к.с. и въртящ момент от 230 Нм при 1750 об./мин в комбинация с шестстепенната механична скоростна кутия и конфигурация 4х2. 1.4-литровият MultiAir2 Turbo 170 к.с. и 250 Нм при 2500 об./мин. Е съчетан с 9-степенна автоматична скоростна кутия и 4x4 конфигурация.

Обхватът на дизеловите двигатели включва ефективния 1.6-литров MultiJet II, генериращ 120 к.с. и въртящ момент 320 Нм при 1750 об./мин., свързан с шестстепенната механична скоростна кутия и конфигурация 4х2. 2,0-литровият MultiJet II със 140 к.с. идва в 4х4 с 9-степенна автоматична или 6-степенна механична трансмисии, като въртящият момент е 350 Нм при 1750 об./мин.

По-високата версия на 2.0-литровия MultiJet II със Stop & Start - осигуряваща 170 конски сили в комбинация с деветстепенната автоматична трансмисия и 4x4 конфигурация (включително режима Trailhawk с бавни предавки) - допълва дизеловото предложение на Новия Compass.

Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК

Четете още:

Китайският аналог на Google влага $1,5 млрд. в автономните автомобили

Mercedes изкупува стари дизели и дава бонус при покупна на нов модел

Австрийската Kreisel направи електрически Hummer за Терминатора