Още по темата

Hyundai i30 N е първият опит на марката в сегмента на т. нар. горещи хечбеци, но си отваря вратата със замах. Благодарение на монтирания под предния си капак двигател, i30 N застава срещу изявени конкуренти от калибъра на Volkswagen Golf GTI, Peugeot 308 GTi и Ford Focus ST.

Двулитровият двигател на i30 N е в два варианта на максимална мощност 275 или 250 к.с. Въртящият момент е 353 Нм, като автомобила се предлага с шестстепенна ръчна трансмисия. Hyundai i30 N ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,2 или 6,4 секунди в двата варианта на мощност , а максималната скорост на движение е ограничена електронно на 250 км/ч.

Водачът има избор между пет основни режима на управление, за да се гарантира удобно ежедневно пътуване на пътя или спортно на пистата. Eco, Normal, Sport и N mode променят твърдостта на амортисьорте и волана, както и реакцията на дроселовата клапа. N Custom позволява да правите свои собствени настройки.

Hyundai твърди, че е провел над 10 000 км тестове на легендарната „Северна дъга”. Електронен диференциал се грижи i30 N да държи най-точната траектория в завой, докато 6-степенната механична трансмисия има синхронизатор на оборотите, което обещава изключителни звукови изживявания по време на шофиране.

Вътре има повече хром спрямо стандартния модел, воланът е по-дебел, а предните седалки са спортни. I30 N обаче продължава да си е практичен градски автомобил с още три пълноразмерни места отзад и голям багажник. Централната конзола приютява 5-инчов сензорен екран стандартно, но може да си поръчате и 8-инчов. Има и един специален бутон, чрез който се променя звука на ауспуховата система, за да се почувствате по-близо до WRC автомобила на Тиери Нювил.

Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК.

Четете още:

Поне двама българи се борят за струващия 362 000 лв. Nissan GT-R Nismo

Renault Koleos е като голям сухоземен кораб (тест драйв)

Да, другите също са опасни, но най-опасен си самият ти