Козметичните серии, създадени и лансирани от знаменитости от шоубизнеса, не си струват парите, установило британско изследване, цитирано от сайта "Фимейл фърст".
Проучването било поръчано от сайта "Ваучър коудс про" връзка с намерението на момчешката банда "Уан дайрекшън" (OneDirectionMusic.com) да пусне своя козметика. Поръчителите искали да узнаят как тя ще бъде посрещната от дамската клиентела.
От
анкетата ставало видно, че 52 на сто от запитаните не смятали, че подобни марки си струват парите.
Тридесет
и четири на сто от запитаните изразили мнение, че марките на
суперизвестните обикновено са с по-лошо качество от подобните на
тях продукти на установените фирми на пазара.
Двадесет и девет
на сто от участничките в проучването заявили, че козметичните
серии на знаменитостите са съпроводени с прекалено много шум
около пускането им на пазара.
Въпреки това за много от анкетираните дами качеството не било от толкова голямо значение и те въпреки всичко продължавали да си ги купуват.
Средната цена, която британките харчат за разкрасяващ продукт, лансиран от знаменитости, е 53 британски лири.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!