В ранния следобед на 14-ти септември пред Народния театър „Иван Вазов“ в София се появи голямо черно табло с червен бутон на него. На таблото имаше надпис: „Гурме преживяване. Бързо“.

Хората се спираха, гледаха го и се чудеха дали да натиснат бутона. Доста от тях събраха смелост да го направят. И останаха доволни.

Оказа се, че цялата организация е част от представянето на нова примиум платформа на “Макдоналдс”, наречена “Маестро бургери”. Тя е добре позната по света и се състои от много и разнообразни бургери. За момента “Макдоналдс” представя два от тях Generous Jack и Juicy Jane.

С една дума Generous Jack и Juicy Jane са бургери. С повече думи – това са бургери, съответно с телешко и пилешко, и български кашкавал, които искат да предложат на всички бургер почитатели истинско гурме преживяване. Вече можете да ги опитате в “Макдоналдс “ресторантите в България.

А сега вижте видеото, за да разберете какво точно се случи след натискането на червения бутон.