Б лагодарение на добрата работа и професионализма на екипа на агенцията начело с Head of Creative Йордан Жечев, които от години създават успешни международни проекти за едни от най-големите клиенти на пазара в България и в чужбина, DDB София става двигателят на маркетинговите стратегии на DDB Group.
Това е единствената българска агенция, която става водеща за различни пазари зад граница. Това дава възможност на Йордан Жечев да оглави всички креативни екипи за Югоизточна Европа, заемайки позицията регионален творчески директор.
В тази връзка той казва: „Бих искал да изградя структура, в която наистина добрата работа бива забелязана, поощрена и представяна като пример за потенциала на региона”.
„DDB Sofia за пореден път показват, че за добрите идеи няма културни, географски, политически или религиозни граници и проектите, които се създават в България, налагат добри практики на рекламния пазар и се конкурират с най-добрите в световен мащаб”, сподели Ангелос Парасхакис, Главен изпълнителен директор на DDB Sofia.