Х ипермаркети "Била" (Billa) - хайде още един хейтърски постинг, изпълнен с негативизъм и плоски връзки - този път предизвикан от цял хипермаркет. Защо напоследък активно ненавиждам хипермаркет "Била" - по-точно този в квартал "Хиподрума", София:
1) Първо, и най-важно - не може да пазаруваш от този хипермагазин, ако преди това не си се запасил със стотинки, които да пъхаш в количките, все едно са автомат за кафе. Някои хора са разсеяни и често се сещат за тово особено изискване на "Била" едва на прага й, което е кофти поради лошите метеорологични условия, лошата инфраструктура наоколо и точка 10.
2) Количките са хиперогромни и няма избор между различни размери. Единственият различен формат, който съм забелязал досега, е количка с детски кош отпред - готино, ако си на 6.
3) Поради размера на количките, вътре често стават задръствания.
4) Вчера количката ми се бъгна и на връщане не ми върна 50-те стотинки, които пъхнах на влизане.
5) Единственият път, когато се опитах да си пъхна раницата в предвидения за пазене кафез, той също се бъгна и също останах с 50 стотинки назад.
6) Една касиерка се опита да ми продаде 4 хлебчета за десетина лева. На бележката май беше написано, че съм купил каса "Загорка", но касиерката каза, че маркировката на хлебчетата била виновна.
7) Почти всеки път има виновни маркировки - нямам идея колко пъти те са ме прецаквали (веднъж се оказа, че съм купил една чаша на цената на сервиз), но често някои стоки не стигат от касата до кошницата поради това, че не са етикирани добре, а още по-често губят времето на касиерките, които трябва налучкат някоя липсваща цифра.
8 ) В 90% от случаите, когато плащам с кредитна карта, устройството на касата не работи, и следва тичане на касиерката до съседната или по-съседната каса и сериозно удължение на процедурата пред недоволните погледи на чакащите клиенти.
9) Пликовете не са безплатни. (Това, че са найлонови, а не хартиени, въобще няма смисъл да го отбелязваме.)
10) Заради "Била", в софийския квартал "Хиподрума" почти не е останал нормален, не-хипер-магазин за хранителни стоки.
Току-що установих, че българският сайт на Billa е доста добре прикрит, ужасно грозен, старомоден и безполезен, което някак си е показателно за политиката на фирмата.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!