С амо за тази година например корицата са украсявали звезди като манекенката Хайди Клум (Heidi-Klum.de), носителката на "Оскар" Чарлийз Терон, италианската й колежка Моника Белучи и друга от най-сексапилните актриси в света за момента - американката Джесика Алба.
Друга запазена марка, която отличава списанието от другите лайфстайл издания на медийния пазар, е неговият графичен дизайн, който преди 21 години наложи революционни промени в тази област, а сега продължава да се осъвременява и да прокарва нови тенденции.
Сред останалите отличителни белези на "Макс" е смесването на различни лайфстайл теми - мода, автомобили, аксесоари и козметика, нощен живот, новини, спорт, музика и кино.
Списанието на "RCS Periodici", популярно досега у нас от италианския оригинал и френския му вариант, влиза на нашия пазар чрез QM, които вече се наложиха с друго издание на "Рицоли" - "Браваказа" (Bravacasa.bg).
Италианското издателство RCS Media Group е основано през 1876 г. от Анджело Рицоли, а днес е холдинг, който се състои от няколко компании в сферата на медиите и комуникациите:
RCS Quotidiani (всекидневна преса),
RCS Periodici (месечни издания),
RCS Libri (книги),
RCS Pubblicita (реклама),
RCS Diffusione (разпространение),
RCS Broadcast (радио- и тв разпръскване).
Сред техните издания са най-четените всекидневни вестници в Италия "Кориере дела сера" и "Гадзета дело спорт", които излизат в милионни тиражи, както и списанията "Амика", "Браваказа", "Анна", Io, Oggi и др.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!