В интернет пространството се появи нов уебсайт на "Яху", насочен към жени на възраст между 25 и 54 години.
"Shine Yahoo" ще даде възможност на компанията да достигне до повече домакинства и да предостави нови възможности за рекламиране на нещата, необходими в ежедневието на една стилна дама.
Вътрешно проучване доказва потребността на нежния пол от сайт със специфично съдържание, чрез което посетителките да намират начини за различно и разнообразно общуване, казва Ами Йорио, заместник директор на "Яху лайфстайл".
Самата тя като жена, майка и дъщеря смята, че тази аудитория има нужда от всичко за себе си, събрано на едно място. Според нея заетите домакини искат да пилеят колкото се може по-малко времето си онлайн.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!