П
п повод съобщенията за алкохолни отравяния на непълнолетни деца Съветът за електронни медии (СЕМ) констатира в декларация, че радио- и телевизионните оператори масирано включват в своите програми реклами на алкохолни изделия, предаде БНР. Известни са случаи, в които радио- и телевизионни оператори се опитват да заобикалят повелителни норми на Закона за радиото и телевизията и излъчват рекламни клипове, които по същество са реклама на цигари, посочват още от СЕМ.
В декларацията се призовават операторите, включващи в програмата си реклама на алкохолни изделия, в духа на саморегулацията да проявят гражданска реакция и да предприемат незабавна ефективна кампания срещу употребата на цигари, алкохол и наркотици, насочена към непълнолетните.
В нощта срещу неделя, след празниците Св. Валентин и Трифон Зарезан, в "Пирогов" бяха приети седем деца на възраст от 14 до 17 години с различна степен на алкохолно отравяне, припомня БНР.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!