Американската верига ще инвестира около 30 млн. долара в рекламната кампания за новата услуга, която ще стартира тази пролет. "Макдоналдс" ще разпространява и голямо количество песни на "Сони", правата върху които са купени на преференциални цени от японския гигант, уточнява вестникът, цитиран от Investor.bg.
Така клиентите на ресторантите за бързо хранене, освен меню със сандвичи и напитки, ще получават и специален код, позволяващ им да свалят безплатно песни от Connect.
Подобно сътрудничество вече съществува между "Епъл" и "Пепси", като чрез някои от бутилките на компанията за безалкохолни напитки потребителят получава код за пазаруване онлайн от музикалния магазин iTunes.
През януари "Сони" съобщи за пускането на виртуалния си джубокс, предназначен да конкурира магазина за сваляне на музика на "Епъл" и разпространяващ музика не само на "Сони Мюзик", но и на "Юнивърсъл", BMG и EMI.
Според новите партньори Connect ще бъде пуснат през пролетта и ще позволява покупката на песни за 99 цента за брой, като каталогът на новия сайт ще съдържа 300 000 заглавия.
Освен в САЩ Connect ще може да се ползва във Франция, Великобритания и Германия.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!