MobileBulgaria.com: След тримесечни проучвания сред потребителите на мобилни услуги "М-Тел" предприе важна крачка в посока модернизиране и обновяване на корпоративната си идентичност, в това число и на своето лого. Редизайнът е аналог на посланието, което "М-Тел" иска да отправи към своите клиенти и което съдържа ценностите на компанията - иновативност, доверие, общност. От изследването е станало ясно, че настоящото лого се възприема най-добре от всички останали предложения, сред които и такива за пълна промяна на знака. Клиентите са привлечени най-вече от типично изписаното М, като според тях то е израз както на модерност и динамичност, така и на стабилна компания, отворена към нови идеи. Така логото е обновено, без да се загубят основните му черти и характер. Като резултат е запазена формата на буквата М, която се оказва най-добрата и най-разпознаваемата част на марката. Добавен е лек, но забележим 3D ефект, запазена е и цветовата гама, като й е придаден малко по-тъмен нюанс.
Телевизионният клип, който е част от рекламната кампания по представяне на обновената визия на "М-Тел", е дело на испанския режисьор Алехандро Толедо. За да се създаде реалистична, почти филмова визия на клипа, от компанията канят за проекта оператора Хавиер Агиресаробе, снимал последния филм на Уди Алън - "Вики Кристина Барселона". В рамките на 4 дни в клипа са заснети 12 различни локации, а музиката към него е Bubbly на Colbie Caillat.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!