Още по темата

Някои хора не харесват сутрините , а други хора  им се наслаждават. Независимо от кой тип сте, все още има добър шанс да промените вашата сутрин към по-добро.

Следващия път, когато се събудите, опитайте няколко от тези 10 съвета. 

Повечето отнемат само няколко минути, но ще ви помогнат да се чувствате подготвени и спокойни за всичко, което трябва да свършите по време на работа, пише "Бизнес инсайдър".

В ГАЛЕРИЯТА ВИЖТЕ ВСИЧКИ 10 СЪВЕТА

Първият съвет е: Направете кратка разходка сутрин

Излизайки навън, без да има конкретна причина, е знак за тялото, че е време да се зареди с нова енергия, освен това - ходенето ви поддържа по-здрави и във форма.
Проучване, публикувано от Харвард, установи, че три часа ходене на седмица намаляват риска от сърдечен удар и инсулт с около 35 процента.

15-те тайни на наистина убедителните хора

5 ежедневни навика, които пречат на здравето ни

На второ място: Оправете си леглото сутрин

Източник: Thinkstock/Getty Images

Не ви е необходима цяла тренировка рано сутринта, за да се чувствате добре.

Всичко се крие в малките неща, като да си оправите леглото, но грижливо. Това съветва адмирал Уилям Мак Равън.

ВИЖТЕ В ГАЛЕРИЯТА НИ ТРИКОВЕ, С КОИТО ДА СЕ ПРЕВЪРНЕМ В МАГНИТ ЗА ХОРАТА

Той казва, че не трябва само да "нахвърлим възглавниците обратно върху леглото. Оправете леглото, но както трябва. Погледнете леглото и ще видите, че стаята ви изглежда много по-добре, ще сте доволни от тази малка задача сутрин", особено вечер, когато ще се върнете в подреден дом. 

5 ключови умения за успех

Уилям Мак Равън е автор на книгата "Оправи си леглото: Малките неща, които подобряват ежедневието ни", където дава интересни съвети, с които да променим значително заобикалящата ни среда.

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК