7

В сички знаем, че доброто наспиване е от изключително значение за всеки. Понякога обаче малко повече коктейли, стрес, твърде много технологии и лоши навици преди лягане, довеждат до по-трудно заспиване.

Важно е продължителността на съня ви да е поне 8 часа. Така тялото и психиката си отпочиват от ежедневната рутина, изпълнена със задачи и отговорности.

От Bright Side предлагат няколко тактики, с които да подобрите навиците си преди лягане и да превърнете сутрините си във вдъхновени и енергични моменти преди работа.

Вижте осем от най-добрите и изпитани практики, с които ще подобрите своя сън, но и живот.

Движете се

Вечерната разходка е абсолютно перфектен антидот за ум, който още "бръмчи" със събитията от деня. Изключете слушалките, отделете малко време само на себе в тишина, дори и в градинката пред блока. Наслаждавайте се на гледката, на малките неща, които ви заобикалят. Хубаво е разходката да е с бавно темпо. Bright Side пише, че бавното движение помага на мозъка да премине от активен в неутрален режим.

Записвайте мислите си

Писането има терапевтичен елемент. Ние събираме стотици мисли от нашите дневни изживявания и впечатления. Създайте си нов навик, записвайте вашите тревоги, успехи, предизвикателствата, които променят живота ви. Кое е нещото, което ви движи напред, какви са вашите цели и мечти? Кои са победите ви през деня?

Понякога победа не значи да сте постигнали нещо във вашата професия. Дори да нахраните днес птиците – това също е победа.

Отделяйте внимание на себе си и мислите си. Освен това, писането стимулира вашето съзнание да работи по-креативно. Ще забележите, че ще започнат да ви идват все повече и свежи идеи във всяко отношение.

Бъди собственият си гуру на продуктивността

В последните години стана тенденция много хора да търсят специалисти по продуктивност. Не всеки човек обаче може да си позволи това, ето защо вие сам трябва да станете продуктивен гуру за себе си. Всяка вечер преди лягане записвайте по три основни, най-важни приоритета, които искате да постигнете със сигурност през предстоящия ден. Дори да имате 15 задачи, които трябва да свършите, освен, че няма да забравите за тях, ще държите умът си фокусиран върху това да ги приключите днес, а не утре.

Медитирайте

Медитацията е начин да се отпуснете. Най-лесната и бърза медитация се състои само в дишане. Интересно е, колко малко знаем за важността от дишането. Правете бавни, но дълбоки вдишвания през носа, издишайте през устата. Правете вашите дихателни упражнения всеки ден. Между пет до десет минути в началото. Първите ви стъпки в това начинание ще ви се сторят трудни, защото не сте свикнали просто да се слушате. Ще ви изкачат всякакви мисли. С практиката ще забележите, че съзнанието се успокоява, изпразвате главата си от шума и суетата. Бъдете наясно с всяка част от тялото си – от върха на главата си до върха на пръстите на краката си.

Източник: Thinkstockphotos

Изключете, отпуснете се и се наслаждавайте на сънищата

Твърде често проверяваме профилите си в социалните мрежи, лични съобщения, имейли и куп други неща в интернет. Знайте, че изкуствената светлина идваща от екрана разстройва нашия мозък. Всичко това не ни предразполага за сън. Създайте си правило: преди лягане да няма около вас телефон с включен Wi-Fi.

Утвържденията преди сън

Възможно е да се чувствате малко глупаво в началото, но кое начало не ни се струва странно, трудно!? По-лесно ни е да приемем страховете, които влизат в главата ни: ще успея ли, ще имам ли достатъчно време, трябва да свърша тази работа... и безброй други негативни мисли. Всичко това рефлектира върху вашата нощ и начало на деня. Позитивните утвърждения помагат не само да виждате себе си и света по-светло, но и да постигате целите си. Освен това, те остават в подсъзнанието докато спите, пишат от Bright Side. Създайте своя уникална мантра и я повтаряйте всеки ден.

Бъди крал/кралица на подготовката

Дори да последвате стъпките по-горе те няма да са изцяло работещи, ако не спазвате това правило. Подгответе всичко, което ви е необходимо за следващия ден, но преди да си легнете. Стресът сутрин от бързане преди работа, "взех ли всичко", "изключих ли ютията, а котлона"... това е загуба на време и енергия. Подгответе дрехите си предварително, сложете ключовете от дома и колата си на видно и удобно за вас място. Изчистете чантата си и сложете ред в нея. Пригответе всичко предварително, за да имате по-благо утро. Ще имате повече време за сутрешната ви рутина – закуска, душ,облекло и ДАВАЙ – денят е пред теб.

Последователност, последователност, последователност

Успехът и позитивното мислене вървят ръка за ръка. Повтаряйте тези съвети всеки ден. Поставете си срок, ако работите по-добре с начална и крайна дата. Направете си план, но продължавайте да бъдете активни и последователни във вашите цели. Няма нещо, което да не може да се постигне с добра стратегия, вдъхновение и последователност. 

Вижте във видеото какви са мистериите на сънищата

Коментари 7
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

7 коментара
 
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Последни

Нов предмет в училище - хигиена и сексуална култура

Нов предмет в училище - хигиена и сексуална култура

България Преди 1 час

Новият предмет е заложен в Плана за възстановяване

<p>Гърция е преминала пика на четвъртата вълна&nbsp;&nbsp;</p>

COVID-19: Гърция е преминала пика на четвъртата вълна

Теми в развитие Преди 2 часа

Какво разказва в интервю министърът на туризма на Гърция

Напусна ни поетесата Лиляна Стефанова

Напусна ни поетесата Лиляна Стефанова

България Преди 5 часа

Тя остави след себе си повече от 50 книги поезия, проза, есеистика, пътеписи и творби за деца

Ангел Кунчев

Кунчев: Не е вярно, че пушачите по-трудно се заразяват с COVID-19

Теми в развитие Преди 5 часа

"Няма организъм, който да не може да бъде заразен с вирус"

a

Сбъдни мечтите си навреме

Любопитно Преди 5 часа

Мечтите са за сбъдване

Пожар в София в квартал "Кръстова вада"

Голям пожар в София, запалиха се тревни площи

България Преди 5 часа

Няма опасност за хората, уверяват от МВР

Депутатите решиха да не намаляват заплатите си

Депутатите решиха да не намаляват заплатите си

България Преди 6 часа

Всички присъстващи народни представители гласуваха с "въздържал се"

Нови "Делта" случаи в България

Нови "Делта" случаи в България

Теми в развитие Преди 6 часа

Резултатите идват от 11 области на страната

Пламен Николов

Официалният списък на кандидатите за министри на "Има такъв народ"

България Преди 7 часа

Вижте пълния списък на кандидатите за министри

Пламен Николов показа дипломите си

Пламен Николов показа дипломите си

България Преди 7 часа

Кандидатът за министър-председател я показва за тези, "които се съмняват, че той има такава"

Корнелия Нинова

Корнелия Нинова за проектокабинета на ИТН: Не виждаме никакви дълги ръце

България Преди 8 часа

Пламен Николов представи кандидатите на "Има такъв народ" за министри

Ужасяващо убийство на момиче разтърси Турция

Ужасяващо убийство на момиче разтърси Турция

Свят Преди 8 часа

Задържан за престъплението е 48-годишен бизнесмен

<p>Там - глоби и затвор за неваксинираните срещу ковид</p>

Глоби и затвор заплашват неваксинираните в колумбийски град

Теми в развитие Преди 9 часа

Достъп до магазините, баровете, ресторантите или банките ще имат само лицата, които представят сертификати за ваксинация

Снимката е илюстративна

Първите симптоми на COVID-19 зависят от възрастта и пола на заразените

Теми в развитие Преди 10 часа

В началната фаза на заболяването симптомите при по-младите хора при тези на възраст над 60 години са различни, както при мъжете, така и при жените