Още по темата

Близо 30% от активното население в България (18-49 г.) проследи сезоните VIP Brother 2017 и Big Brother: Most Wanted 2017 на риалити шоуто с най-голяма история у нас, а предпочитанията на същата аудиторна група за предаванията на втората по гледаемост телевизия по същото време са с 16% по-малко.

Около и над една трета от активното градско население (18-49 г.) и зрителите на възраст 18-34 г. също избраха риалити формата с най-дълги традиции и осигуриха на NOVA предимство съответно с 27% и 44% сред всяка от зрителските групи.

Успешно приключи и новият сезон Big Brother: Most Wanted на 11 декември, когато зрителите определиха за победител Джино Бианкалана. Над 30% от посочените аудиторни групи предпочетоха "най-търсените" звезди пред съдържанието на втората по гледаемост телевизия по същото време. Активните зрители в България (18-49 г.) бяха с 18% повече от тези, предпочели bTV. Над една трета от зрителите на възраст 18-34 г. също избраха риалити формата, като осигуриха предимство на NOVA от 43% и над 10 пункта по-голям дял. През изминалия сезон Big Brother: Most Wanted затвърждава и сериозното си онлайн присъствие с над 5,3 милиона видеогледания.
 

Показателен е фактът, че сред всички издания на Big Brother All Stars тазгодишният Big Brother: Most Wanted е с най-голям дял сред активното население  (18-49 г.) и с 9% по-предпочетен от  Big Brother All Stars 2015. Същото се отнася и за вчерашния финал, който постигна с 9% по-висок дял от финала през 2015 г.