Още по темата

„Леново“ ще слее подразделението си за смартфони „Леново Мобайл“ със закупената миналата година компания „Моторола“. Това решение беше взето след анализ на доверието на клиентите към марката.

Според експертите „Моторола“ е много по-разпознаваема марка, която би могла да привлече по-голям брой потребители, пише Smartnews.bg.

Интересното в случая е, че президента на „Леново Мобайл“ съобщи, че организационната структура при „Моторола“ няма да се промени. 

На практика „Моторола“ ще погълне „Леново Мобайл“. Планът за развитие е да се намали значително броя на моделите, носещи логото на „Леново“, докато в един момент смартфоните ще се предлагат само под марката на „Моторола“. 

Новата компания ще разчита на натрупания опит в развойната дейност и развитието на устройства.

„Леново“ наскоро пусна марката ZUK, под която ще предлага модели от висок клас за международния пазар. 

Анализатори смятат, че решението за сливане на „Леново Мобайл“ с „Моторола“ е частично свързано и с намаляването на броя продадени смартфони през първото тримесечие на годината в сравнение с предишни периоди.

Вижте още за технологии в Smartnews.bg