Още по темата

IAB MIXX Awards са награди за интерактивен маркетинг и са се превърнали в еталон за постижение в дигиталния свят. Победителитe вдъхновят интернет общността и посочват бъдещите тенденции в бранша. Те са приети не само като показател номер едно в света за най-добрите кампании, а като състезание за цялата дигитална индустрия.

Победителите от българското издание на наградите ще участват безплатно в европейското и световно издания на конкурса: The IAB MIXX Awards New York и Europe.

“Изключително доволни сме, че имаме активен IAB България в нашата мрежа! Чудесно е, че в България ще има IAB MIXX AWARDS.  Сигурни сме, че онлайн пазарът ви може да покаже много и да допринесе за разнообразието на MIXX Awards Europe - Interact Congress. Очакваме да видим най-добрите от българския конкурс сред нас.”

IAB MIXX Awards Bulgaria ще се проведе през месец ноември тази година, като в първото издание ще има седем категории. Те са “Direct Response and Lead Generation”, “Branded Content”, “Cross Media Integration”, “Interactive Video Campaign”, “Mobile”, “Social”, “Brave (Any execution so experimental and innovative that it defies categorization)”.

“Изключително сме горди, че ще проведем първите Mixx Awards награди в България! Сигурен съм, че събитието ще се превърне в бенчмарк за онлайн индустрията и че ще има голямо разнообразие от кампании.”

Христо Христов - председател на IAB България
Христо Христов - председател на IAB България

До броени дни ще стане известна точната дата през ноември и журито, което ще селектира и изпрати на международните конкурси най-добрите български кампании.

IAB България е част от световната мрежа на IAB като в организацията членуват над 40 фирми от дигиталния бизнес. ИАБ организира най-различни събития като IAB Forum, Digital Marketing Masterclass, IAB Labs, AdEx проучвания за обемът на дигиталния пазар в България и др.