Още по темата

Бебешка количка на бъдещето показа „Фолксваген“. Засега е само свеж прототип, при това – с маркетингова цел, но идеята си я бива. 

Защо само автомобилите трябва да са високотехнологични? 

Нещата започнаха с реклама на „Фолксваген-Холандия“ преди няколко месеца, в която основното послание беше, че собствениците на „Фолксваген“ имат по-големи очаквания към предметите от ежедневието. 

Така например една жена се учудваше в магазин за бебешки колички защо те нямат автоматични спирачки. Рекламата стана доста популярна в социалните мрежи, а един мъж коментира във „Фейсбук“, че

идеята за автоматични спирачки в бебешките колички всъщност е много добра. 

„Фолксваген“ използваха умело случая и си доразвиха рекламната кампания, като междувременно показаха, че слушат потребителите си (какво по хубаво от това?)

От „Фолксваген“ наистина направиха бебешка количка с автоматични спирачки, така че родителите да не се притесняват, ако я изпуснат по някой наклон или пък количката опасно наближи препятствие. 

Но не само това... Инженерите на компанията вградиха в нея и сензор за дистанция –

всъщност сензорът за крузконтрола на вездесъщия „Голф“ –

така че количката може да се движи сама на определено разстояние от водещ обект, да кажем – родителя. Или люлка, както може да видите във видеото по-горе. 

Остава да видим дали тези идеи ще се наложат в практиката или ще си останат само умен маркетингов ход. При всички положения обаче немският автомобилостроител записа точка.