Още по темата

За момента известните детайли около този проект не са много. И все пак – става дума за четириместен автомобил с оптимизирано в аеродинамичен тунел купе, направен най-вече от карбон. Широката употреба на този материал ще позволи масата на колата да се задържи под бариерата от 1200 кг, пише „Автопрес 2001“.  

Планираното задвижване е хибридно с основен електромотор и ефективен двуцилиндров бензинов мотор, изпълняващ функцията на генератор на ток. 

Тази комбинация трябва да е толкова усъвършенствана, че

за изминаването на един километър пробег да са нужни едва 4 милилитра гориво! 

Типично в стила на баварците няма да се посяга на динамичните възможности на машината, която ще може да вдига повече от достойните 180 км/ч. 

Ако нещата се получат, БМВ с един замах ще подобри сегашния рекорд за горивна икономичност за пътнически лек автомобил повече от два пъти. 

В момента в света има два хибрида които са с разход на гориво около литър на 100 км – серийния „Фолксваген XL1“ и концепта „Рено Еолаб“, чието пускане на пазара се планира за 2020 г.