Още по темата

„Алфа Ромео“ представи новата „Джулия“ – модел, който освен с носталгията към миналото (заради името си), е зареден и с амбициозни планове за бъдещето. 

Представянето съвсем не беше придружено от излишна скромност – показана беше най-мощната версия Quadrifoglio verde, която разполага с двигател, пипнат от „Ферари“. 

С новия модел италианската компания смята да се конкурира далеч по-сериозно, отколкото досега, с „Mерцедес“, „Ауди“ и БМВ. 

Особено очакван от феновете беше и фактa, че с „Джулия“ „Алфа Ромео“ се завръща към класическото задно задвижване, което освен всичко друго помага и за оптималното разпределение между масите на предната и задната ос. 

Алфа Ромео Джулия
„Алфа Ромео Джулия“ Източник: Алфа Ромео

Показаният двигател на версията Quadrifoglio е 3-литров V6 и развива максимална мощност от 510 к.с. Купето е специално олекотено с по-широката употреба на карбон. Резултатът – ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди. 

В същото време обаче от „Алфа“ твърдят, че консумацията на гориво при спокойно каране ще бъде съвсем умерена, защото когато няма нужда от тях, част от цилиндрите ще могат да се изключват. 

По-ежедневните предложения на италианците ще включват 1,4-литров и 1,8 -литров бензинов агрегат – и двата с принудително пълнене, както и дизел с работен обем 2,2 л. 

„Джулия“ ще може да се шофира в четири режима, които се активират с натискането на бутон – Dynamic, Natural, Advanced Efficient и Racing. 

Алфа Ромео Джулия
„Алфа Ромео Джулия“ Източник: Алфа Ромео